Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Tragedy Inspirational

3  

KRUTIBAS NAYAK

Tragedy Inspirational

ବିରହ

ବିରହ

1 min
187



ବିରହ ମିଳିଲା ମୋତେ- ଖୋଜୁ ଖୋଜୁ ମିଳନ,

ଜୀବନକୁ ଖୋଜୁ ଖୋଜୁ ମିଳିଗଲା ମରଣ ।


ମିଠାକଥା ପଦେ କେହି କହିଦେଇ ପାରୁନି,

ମଥାରେ ହାତ ଲଗାଇ ସାଉଁଳେଇ ଦେଉନି ।


ଦରଦ ଭରା ହୃଦୟ ଗୋଟେ ମୋତେ ମିଳୁନି,

ଅନ୍ଧାର ଘେରା ଜୀବନେ ଆଶାଦୀପ ଜଳୁନି ।


ପଥହୁଡ଼ା ପଥିକ ମୁଁ ଦିଗହରା ନାବିକ,

କାଲିର ନାୟକ ଆଜି ହେଲି ଖଳନାୟକ ।


ମନ ଖୋଜି ପାଏନାହିଁ ମୋ ଦୁଃଖର କାରଣ,

କେହି ହାତ ବଢ଼େଇଲେ ଆଶାହେବ ପୂରଣ ।


ଦୁଃଖକୁ ନିଜର କରି ଯାତନାକୁ ବରିଛି,

ବେଦନାକୁ କାନ୍ଧେ ଧରି ଏକାଏକା ଘୂରୁଛି ।


ଯେତିକି ପାଇଛି ମୁହିଁ ଆଉ କିଛି ଲୋଡ଼େନା,

ସବୁଦୋଷ ମୋର ଅନ୍ୟ କାହା ଦୋଷ ଦିଏନା ।


ସ୍ମୃତି ବୋଲି ଆଉ କିଛି ରଖିବିନି ଜୀବନେ,

ଆଜିଠାରୁ ତୁମେ ଆଉ ଆସିବନି ସପନେ ।


ଛାଡ଼ି ଦେଇଛି ମୁଁ ଯାହା ହେଲା ସିଏ ଅତୀତ,

ଭୁଲି ଯାଇଛି ବିରହେ ରୁହ ତୁମେ ନିଶ୍ଚିନ୍ତ ।


ମରୁଝର ଦେଖି ଜଳ କେହି ଜଣେ ଦେବ ତ,

ନିରାଶା ମରୁରେ ମୋତେ ବଞ୍ଚିବାକୁ ହେବ ତ ।


ମୋ ଆଗରେ ଦିଶେ ଖାଲି କଳାଛାଇ ବାଦଲ,

ଉଜୁଡ଼ା ଜୀବନ ମୋର ଗାଏ ଶୋକ ଗଜଲ ।


ଜୀବନ ଦୀପଟି ମୋର ଲିଭିଲିଭି ଆସୁଛି,

ସକଳ ସୁଖ ସପନ ଦୁଃଖହେଇ ଦିଶୁଛି ।


ଲେପନ କଲି ଚନ୍ଦନ ପାଇବାକୁ ଶୀତଳ,

ସନ୍ନିପାତ ହେଲା ଅମୃତ ହୋଇଲା ଗରଳ ।


ଦହନ ଦାଉକୁ ଆଉ କେତେଦିନ ସହିବି ?

ଆରଜନମକୁ ପୁଣି ସବୁ ସତ କହିବି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy