Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajendra Bishoyi

Tragedy

3.4  

Rajendra Bishoyi

Tragedy

ଭୋକ

ଭୋକ

1 min
221


ଅସହ୍ୟ ହେବାରୁ ଜଠରାଗ୍ନି ଜ୍ବାଳା

ପିଠି ସହ ଲାଗିଯାଏ ପେଟ

ଗଣି ହୁଏ ଅସ୍ଥି କଙ୍କାଳକୁ

ଆଖି ଲୁହ ଆଖିରେ ମରୁଛି

ଦେଖ ,

ଅଦୃଶ୍ୟ ଭୋକଟା ଏଠି ଉନ୍ମାଦେ ହସୁଛି !

ଅର୍ଦ୍ଧଲଗ୍ନ କଅଁଳ ଦେହକୁ 

ଟାଇଁ ଟାଇଁ ଖରାରେ ସିଝେଇ

ପାଟି ଓଠ ଅଠା ଅଠା କରି 

ଆପେ ଆପେ ଅଣ୍ଟାକୁ ନୂଆଁଇ 

ୟା ପାଖରେ ତା ପାଖରେ ହାତ ପସାରୁଛି

ଦେଖ ,

ଅଦୃଶ୍ୟ ଭୋକଟା କେମିତି ମୁରୁକି ହସୁଛି ! 

ଇଛା ନୁହଁ ଚାଲିବାକୁ 

ମୁଣ୍ଡ ବାଳ ଅଡ଼ୁଆ ଅସନା

ଚାଟିବାକୁ ଅଇଁଠା ବାସନ 

ଇଛା ହୁଏ ବେଳେ ବେଳେ ଭୋକ ପ୍ରକୋପରୁ ନିଦହରା ଆଖି ସିନା ଏଠି ଦିଗହରା 

ଅନାହାରେ ଅନିଦ୍ରାରେ କେତେ ଯେ ମରୁଛି 

ଦେଖ ,

ଏଠି ଅଦୃଶ୍ୟ ଭୋକଟା ଉଲ୍ଲାସେ ହସୁଛି ..

ହେଲେ 

, କେ କହିବ ଭୋକଟା କେମିତି ?

କେ ଦେଖିଛ ଭୋକର ରୂପକୁ ?

 କେ କଳିଛ ଏ ଭୋକର ସୀମା ?

କେ ମାପିଛ ୟାର ଗଭୀରତା ?

 ନା !

ଭୋକ ଏକ ଅଦୃଶ୍ୟ ତାଡନା 

ଭୋକ ଏକ ଅବୁଝା ବିଳାପ 

ଭୋକ ଏକ ଅଲୋଡା ଇତିହାସ 

ହେଲେ '

ଏ ଭୋକ ଶବ୍ଦ ଟା ସିନା ଏକ 

କିନ୍ତୁ

ରୂପ ତ ଅନେକ

କା ପାଖେ ପେଟର ଭୋକ ତ 

କା'ରେ ଦେହ ଭୋକ 

କା ପାଖେ କ୍ଷମତା ଭୋକ ତ 

କାରେ ଅର୍ଥ ଭୋକ 

ତେଣୁ

ବାସ୍ତବରେ ଏ ଭୋକର ପରିଭାଷା ନାହିଁ

ନାହିଁ ୟାର ଆଦି ଅନ୍ତ କିଛି 

ଜାତିଧର୍ମ ବର୍ଣ୍ଣ ନିର୍ବିଶେଷେ 

ଭୋକ ଏକ ଅଦୃଶ୍ୟ ଜ୍ବଳନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy