Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Akshayakumar Dash

Action Inspirational Children

3  

Akshayakumar Dash

Action Inspirational Children

ବାଟ

ବାଟ

1 min
192



ଦିପହର ଖରା

ଚାରିଆଡ଼ ଭରା

ପୋଦିଦିଏ ଦେହ ହାତ ଗୋଡ଼,

ପିଲାଟିଏ ଫୁଲ

ପାଇବାକୁ ମୂଲ

ଭରିଥିଲା ଚାଙ୍ଗୁଡ଼ି'ତା କୋଡ଼ ।


ଖାଲି ଗୋଡ ଚାଲି

ମାଟି କିମ୍ବା ବାଲି

ଦିପହର ବେଳେ ଘର ଦ୍ୱାର,

ଫୁଲ ନିଅ ବାବୁ

ଚମ୍ପା ମଲ୍ଲୀ ସବୁ

ଗଜରା ଗୋଲାପ କିଣ ହାର ।


ଜଣେ ଲୋକ ଦେଖି

ଖାଲି ଗୋଡ଼ ସେକି

ଡାକିଲେ ବାବୁରେ ଏଣେ ଶୁଣ,

ଦୋକାନକୁ ନେଇ

ଜୋତା କିଣିଦେଇ

ଏବେ ବିକିବାକୁ ଯାଅ ପୁଣ ।


ତୁମେ ଭଗବାନ

କଲ ଜୋତାଦାନ

ପିଲାଟି କହିଲା ତୋଷ ହୋଇ,

ନୁହେଁ ମୁହିଁ କିଛି

ଖାଲି ପାଦ ଅଛି

ଖରାରେ ପୋଡୁଛି ଜୋତା ଥୋଇ ।


ଭଗବାନ ଲୋକ

ବୁଝି ମୋର ଭୋକ

ଆସିଗଲ ବୋଲି ଦେଲ ନେଇ,

ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଲୋକ

ବୋଲି ମୋର ଭୋକ

ଦୟା ସହଯୋଗ କଲ ଦେଇ ।


ଗଲାକାଲି ରାତି

ମାଗିଥିଲି ପାତି

ପ୍ରଭୁ ହଳେ ଜୋତା ଦିଅ ମତେ

ତୁମେ ପ୍ରଭୁ ସାଙ୍ଗ

କିଣିଦେଇ ଆଗ

ସାହାଯ୍ୟ କରିଛ ମତେ ସତେ ।


ଝରିଗଲା ଲୁହ

 ରୋକିଦେଇ କୋହ

କହିଲେ ନୁହେଁରେ ,ପ୍ରଭୁ ଆଗ

 ଘାରିଲା ଭିତରେ

ଈଶ୍ୱର ସତରେ

ଦୂର ହୁଅନ୍ତିନି ଆମ ସାଙ୍ଗ।


ଅଛି ହା ତ ଦୁଇ

ଦୁଃଖୀ ରଙ୍କି ପାଇଁ 

ପ୍ରକୃତିର ଦୁଇ ପଥ ଥାଇଁ

ଦେଇକରି ଯିବା

ଛାଡିକରି ଅବା

ନେଇକରିଯିବା ବାଟ ନାହିଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action