Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Writer Roja Panda

Others

5.0  

Writer Roja Panda

Others

ଅନୁଭୂତି

ଅନୁଭୂତି

1 min
163




ମୁଁ ଅସହାୟ, ତୁମେ ବି ଅସହାୟ

ତୁମେ ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ସଂଘର୍ଷରତ,

ମୁଁ ବି ସଂଘର୍ଷରତ ......


ତୁମେ ଖାଦ୍ୟ ପାଇଁ କରୁଛ ସଂଘର୍ଷ

ମୁଁ ସ୍ନେହ ପାଇଁ କରୁଛି ସଂଘର୍ଷ ......


ତୁମେ ଅଭ୍ୟାସରତ କଣ୍ଟକିତ ପଥ ର

ମୁଁ ଅଭ୍ୟାସ କରିପାରୁନି ବୋଲି ସାଜିଛି ପଥର


ତୁମ ଅସହାୟତାକୁ ବୁଝିବାକୁ

ପାଖେ ଅଛି ଆଉଜଣେ ଅସହାୟ

ମୋ ଅସହାୟତା ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରିନପାରି

ମୁଁ ଅଛି ନିରୁପାୟ ।


ମୁଁ କିଛିଦିନ ଭିତରେ ହୋଇପାରିଛି

ତୁମମାନଙ୍କର ଅତ୍ୟନ୍ତ ବିଶ୍ୱାସୀ

ହେଲେ ନିଜ ଲୋକଙ୍କ ପାଖରେ ମୁଁ ଆଜିବି

ଛଳନା ର ଶିକାରୀ ଆଉ ନିଷ୍ଠୁର ଅବିଶ୍ୱାସୀ


ଜୀବନର ଅଧାଭାଗ ତୁମେ ସୁଖୀ

ବାକି ଅଧା ଭାଗ ସ୍ୱକର୍ମ ପାଇଁ ଦୁଃଖୀ

ଫରକ ଖାଲି ଏହି ଯେ

ମୁଁ ଆଜନ୍ମ ଦୁଃଖୀ ।


ପୂର୍ଣ୍ଣାନନ୍ଦ ଭବନ

ନେତାଜୀ ନଗର,ମଧୁପାଟଣା,କଟକ-୭୫୩୦୧୦


Rate this content
Log in