Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prafulla Chandra Mishra

Classics

3  

Prafulla Chandra Mishra

Classics

ଅମୃତ ମୟ ଉତ୍କଳ (୪)

ଅମୃତ ମୟ ଉତ୍କଳ (୪)

1 min
180



ଏହି ମୋ ଉତ୍କଳ     ଆର୍ଯ୍ୟ ଗୈାରବ ର

      ପୁତ ପୁଣ୍ୟ ଭୂମି ଯାର

ମହିମା ବିସ୍ତାରେ     ଗମ୍ଭିରେ ଝଙ୍କାରେ

     ଗୀତ ଦିଗ ଦିଗାନ୍ତର ।


ଯାର ଜ୍ଞାନାମୃତ      ପାନରେ କୃତାର୍ଥ

     ହୋଇଛି ଜୀବନ ମୋର

“ଯାର ତେଜ” ଦେଶେ ଦେଶେ ବିଭାଷିତ

      ହୀରା ସମ ସମୁଜ୍ଜ୍ଵଳ ।


ମହାରଥି “ମହା-     ବାହୁ”ବୀରମଣି

      ପ୍ରତାପେ ଅରାତି ଥରେ

ଚଣ୍ଡାଶୋକ ଯହିଁ     ଧର୍ମାଶୋକ “ହୋଇ

    ଗଲେ” ୟେ ଜାତି ଦର୍ପରେ ।


ଐର ଖାରବେଳ     ଗଙ୍ଗବଂଶ ବୀର

       ଉତ୍କଳ ଇତିହାସରେ

ରଖିଛି ପାଇକ   ମହତ୍ଵ ଅମୃତ

  ପ୍ରଭା ଦେଶ ଦେଶାନ୍ତରେ ।


ତାପଙ୍ଗ ଗଡର     ଦଳବେହେରା କି

       ଜଇ ରାଜଗୁରୁ ପରି

ବକ୍ସି ଜଗବନ୍ଧୁ      ଉତ୍କଳ ମାଟିର

      ରଖି ଯାଇଛନ୍ତି ଶିରୀ ।


ଏ ମାଟିର ପୁଅ     ସୁବାଷ ବୋଷ

      ଜନ ନାୟକ ନେତାଜୀ

ପରାଧୀନତା ର     ବିଦ୍ରୋହୀ ବୀର

      ପ୍ରାଣ ଦେଇଛି ବିସର୍ଜି ।


ବୀର ଜୟସ୍ତୂପ     ଗୌରବ କେତନ

     ଉଡ଼େ ଅବନୀ ମଣ୍ଡଳେ

କବି ଗୀତ “ସଂକୁ-     ଚିତ” କହିବାକୁ

    ତା ବୈଭବ ଏହି ଗୀତରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics