Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madhu mita

Abstract Classics Inspirational

3  

Madhu mita

Abstract Classics Inspirational

ଅବଶ୍ୟମ୍ଭାବୀ

ଅବଶ୍ୟମ୍ଭାବୀ

1 min
148


ଅସ୍ତମିତ ଭାନୁ ଅବଶ୍ୟମ୍ଭାବୀ

ଚନ୍ଦ୍ର ତାରା କ୍ଷୟ ଅବଶ୍ୟମ୍ଭାବୀ

କିଏ ରହିଅଛି ରହିଯିବ ଏଠି

ବିଲୟ ହିଁ ଥାଏ ଯେଉଁଠି ସୃଷ୍ଟି ।


ବୃନ୍ତଚ୍ୟୁତ ଭବିତବ୍ୟ ପୁଷ୍ପର

ମୃତ୍ୟୁ କବଳେ ଜନ୍ମ ଲାଗେ ନସ୍ୱର

ଦିବସ ରାତ୍ରିର ବିଲୟ ସଦା ସତ୍ୟ

ସୃଷ୍ଟି ସହିତ ବିନାଶ ହେଉଥାଏ ନିତ୍ୟ ।


ଦୂର ଦିଗନ୍ତ ପଥେ ଅଗ୍ରସର ହୁଏ ଯାତ୍ରୀ

ନୂତନ ଅଙ୍କୁରୋଦଗମେ ଯେହ୍ନେ ଧରିତ୍ରୀ

ସମ୍ଭାବନା ନେଇ ଆଶା କରି ସଂଚାର

ଥକି ଯିବା ନୁହେଁ ଲକ୍ଷ୍ୟ କାହାର ।


Rate this content
Log in