Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Abstract

2  

Sahadev Behera

Abstract

ЁЯМ╣рмЕрмнрнНрнЯрм╛рм╕ ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рмЕрмнрнНрнЯрм╛рм╕ ЁЯМ╣

1 min
136


рмирм╛рмЪрм┐рммрм┐ рмЧрм╛рмЗрммрм┐ рммрм╛рмЬрм╛ рммрмЬрм╛рмЗрммрм┐

рморнЛрм╣рм┐рммрм┐ рм╕рмнрм┐рмЩрнНрмХ рморми 

рм╣рм╕рм┐ рм╣рм╕рм╛рмЗрммрм┐ рмормзрнБрм░ рммрмЪрмирнЗ 

рмХрм┐рмгрм┐ рмирнЗрммрм┐ рморми рмкрнНрм░рм╛рмг


рмпрм╛рмдрм░рм╛ рм╕рм┐рмирнЗрморм╛  рмЕрммрм╛ рм░рмЩрнНрмЧ рмормЮрнНрмЪ 

рм╣рнЗрмЙ рмерм┐рмПрмЯрм░ рмирм╛рмЯ

рмХрм│рм╛ рмкрнНрм░рмжрм░рнНрм╢рмирнЗ рм▓рм╛рмЦрм┐ рмпрм┐рмм рморми 

рмжрнЗрмЦрм╛рмЗрммрм┐ рмирнВрмЖ рммрм╛рмЯ


рмХрнЗрмдрнЗрммрнЗрм│рнЗ рм╣рм┐рм░рнЛ рмЦрм│рмирм╛рнЯрмХ рморнБрмБ 

рм╣рм╛рм╕рнНрнЯ рмЕрмнрм┐рмирнЯ рмХрм░рм┐

рм╕рмнрм┐рмЩрнНрмХ рморнБрм╣рмБрм░рнЗ рм╣рм╕рм░ рмкрм╕рм░рм╛ 

рмЕрмарм╛ рмкрм░рм┐ рмжрнЗрммрм┐ рмнрм░рм┐


рм╕рмВрм│рм╛рмк рморнЛрм╣рм░ рмЕрмдрм┐ рмЖрмХрм░рнНрм╖рмг 

рмкрм┐рм▓рм╛рмарнБ рммрнБрмврм╛ рмХрм╣рм┐рммрнЗ 

рмЕрмнрм┐рмирнЯ рмкрм░рнЗ рморнЛ рмирм╛рмормХрнБ рмзрм░рм┐ 

рм╕рмнрм┐рмПрмБ рмдрм╛рм╣рм╛ рммрнЛрм▓рм┐рммрнЗ


Rate this content
Log in