Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hasyamayee Raj

Others

3  

Hasyamayee Raj

Others

ଆତ୍ମା

ଆତ୍ମା

1 min
159


ହୃଦୟର

ସଫେଦ୍ କାଗଜରେ

ଯଦି କାହାର

ଅପରୂପ ଶୁଦ୍ଧ ଛବି

ଅଦୃଶ୍ୟରେ ଆଙ୍କି ହୋଇଯାଏ

ସେ ଆତ୍ମା,

ସେ ଅବିନଶ୍ବର, ଅଜର, ଅମର

ଜନ୍ମ ମୃତ୍ୟୁର ବନ୍ଧନ

ତାକୁ ବାନ୍ଧିପାରେନା ।

ସେ ଆସେ କେତେବେଳେ

ଯାଏ କେତେବେଳେ

କେହିବି ଜାଣେନା

ତଥାପି

ତା'ର ଅଦୃଶ୍ୟ ସ୍ୟାହୀରେ

ସେ ଲେଖୁଥାଏ

ଜୀବନର ହସ୍ତାକ୍ଷର,

ହୃଦୟରେ ତୋଳେ

ସମ୍ଭାବନାର ସ୍ବର

ଭରିଦିଏ ଉପାଦାନ

ମଣିଷ ପଣିଆର,

ଜୀବନ ଜିଇଁବାର ।

ଘୃଣା, ଲଜ୍ଜା, ମାନ, ଅଭିମାନ

ସ୍ୱାର୍ଥପରତା, ଅହଂକାର

ଆଦି ପ୍ରବୃତ୍ତିର

ସେ ନୁହେଁ ଦାସ

ମରଣଶୀଳ ଶରୀରରେ

ସେ ହିଁ କରିପାରେ ବାସ,

ଜିଇଁଥିବାଯାଏ

ତାକୁ କରେ ଅନୁଶୀଳନ

ଭରେ ଆଶା ଓ ବିଶ୍ବାସ ।

ଆତ୍ମାର ନିର୍ଦ୍ଦେଶରେ

ଶରୀରର କର୍ମ ହିଁ

ତାକୁ ଦେଇପାରେ

ସ୍ବର୍ଗ ଅବା ନର୍କ

ବନ୍ଧନ ଅବା ମୁକ୍ତି,

ଶରୀର ଜଡ

ତା'ର ସତ୍ତା

ସର୍ବ ଚୈତନ୍ୟମୟ ଦୀପ୍ତି

ସେ ଆତ୍ମା

ସେ ଅମୂର୍ତ୍ତ

ସେ ପୁଣି ଶକ୍ତି ।।

        


Rate this content
Log in