Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Puja Badi

Fantasy

4.2  

Puja Badi

Fantasy

ଆଶାର କିରଣ

ଆଶାର କିରଣ

1 min
289


ଆଶାଥିଲା ମୋର ସ୍ଵପ୍ନ ଚୋରେଇବା 

ଦାବି କରି ମଧ୍ୟ ହେଲା ନି ପୁରା,

ସ୍ଵପ୍ନ ଦୁନିଆର ନୁଆଁ କଳିକା ମୁଁ

କଢି କଢି ଅନ୍ତରରେରେ ଭରା ।


ସ୍ଵପ୍ନରାଇଜ କୁ ଚାଲିଯିବି ଦିନେ

ଭେଟି ପାରିବେ ନି ମତେ କେହି ଜମା,

ଶରୀରରୁ ନ ହେଲେ ମନରୁ ମୁଁ

ଦେଖେଇ ନାରୀର ପ୍ରତିମା ।


ସୁପ୍ତ ଦୁନିଆର ଅବିରତ ପଥିକ ମୁଁ

ମୋ ଠାରେ ନାହିଁ କ୍ଳେଶ,

ଚାଲି ଚାଲି କି ଥକିବିନି କେବେ 

ଏହା ଅଛି ପୁରା ବିଶ୍ୱାସ ।


ସାଗର ମୁହାଣୁ ଫେରି ଯିବାର

ନାହିଁ ମୋର ଆଶାମୁଖ,

ଭିତରକୁ ଯାଇ ଗଭୀର ମାପିବା

ଏହା ମୋର ଅନ୍ତରର ସୁଖ ।


ମାଟିରୁ ଆକାଶ ମଝିରେ ସମୁଦ୍ର

ମାପୁଛି ଲହରୀ ଉଚ୍ଚତା,

ହୃଦୟ ଭିତର ସ୍ନେହ ମମତାର

କିଏ ସେ ମାପିବ ଗଭୀରତା ।

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy