Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GAGAN KUMAR DASH

Romance

3  

GAGAN KUMAR DASH

Romance

ଆକସ୍ମିକ ଯଦି

ଆକସ୍ମିକ ଯଦି

1 min
205



ଆକସ୍ମିକ ଯଦି

ସନ୍ଯାସୀଟିଏ ଆସି

ଆମ ଘରେ କୁହନ୍ତି

"ବେଶ ରାଜ ଯୋଟକ ଅଛି"

ରାଜାରାଣୀ ଯୋଗ ଅଛି ।


ଆକସ୍ମିକ ଯଦି

ପ୍ରେମିକା ଦୌଡ଼ି ଆସି

ଦେଇ ଦିଅନ୍ତା ଫୁଲମାଳାଟି

ମୋର ନୁଖୁରା ବେକରେ ।


ଆକସ୍ମିକ ଯଦି

ମଦ ଦୋକାନ ସବୁ

ବନ୍ଦ ହୋଇଯାନ୍ତା ।


ଆକସ୍ମିକ ଯଦି

ଔଷଧ ଦୋକାନୀଟା

ଭୁଲିଯାନ୍ତା ନିଦ ବଟିକାକୁ ।


ତେବେ ହେ ଭଗବାନ

ମୁଁ କ'ଣ ନିଦରେ ଶୋଇପାରିବି ।

ଶୋଇ ଶୋଇ ସୁନେଲି ସ୍ବପ୍ନରେ

ପ୍ରେମିକାକୁ ଜାବୁଡ଼ି ଧରନ୍ତି

"ହେ ରାତି ପାହିଲାଣି

ବୋଉ ଡାକୁଛନ୍ତି"

ତଥାପି ମୋର ନିଦ ଭାଙ୍ଗନ୍ତା ନି 

ତାକୁ ଟାଣି ଆଣି

ମୋ ଛାତିରେ ଅନେକ

ଅନେକ ଛବି ମୁଁ ଆଙ୍କନ୍ତି ।

ତେବେ ମୁଁ ବେଶ୍

ଆଶ୍ବସି ହୁଅନ୍ତି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance