Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Puspalata Jena

Inspirational

3.4  

Puspalata Jena

Inspirational

ଆଦର୍ଶ ଜୀବନ

ଆଦର୍ଶ ଜୀବନ

1 min
254


ସବୁ ପ୍ରାଣୀମଧ୍ୟେ ମଣିଷ ଜନମ

ଅତ୍ୟନ୍ତ ଦୁର୍ଲଭ ଭାଇ

ବଡ ମଣିଷ ମୁଁ ହେବାକୁ ଚାହେଁନା

ଭଲ ମଣିଷ ମୁଁ ହେବି ।


ମଣିଷ ଜନମ ଦେଇଅଛ ଭଲ 

ବୁଦ୍ଧି ମତେ ଦିଅ ପ୍ରଭୁ

ମୋ ମନରେ ଦିଅ ସାହାସ ଶକତି

ସତ ପଥେ ଚଳିବାକୁ ।


ସତ୍ୟତୁମେ ନିତ୍ୟ ତୁମେ ସନାତନ

ତୁମ ପଦେ ରହୁ ମନ

ସତ୍ୟ ସଦାଚାର ହେଉ ମୋ ବେଭାର

ଦୟାକର ଭଗବାନ ।


ଧର୍ମ ପଥେ ରହି ଧନ ମୁଁ ଅରଜେ

ଧର୍ମ କାର୍ଯ୍ୟେ ବିତୁ ଦିନ

ଦୀନଜନ ସେବା ଗୁରୁଜନେ ଭକ୍ତି

ଲଘୁ ଜନେ ସ୍ନେହ ଦାନ ।


ହୃଦୟକୁ କର ପ୍ରେମାମୃତ ସର

ସଦା ବିତରଣ କରେ

ନ ଆସୁ ମୋ ମନେ ଇର୍ଷା ଓ ବିଦ୍ବେଷ

ଗର୍ବ ନରହୁ ମନରେ ।


ପର ସୁଖେ ସୁଖୀ ପର ଦୁଃଖେ ଦୁଃଖୀ

ହେଉ ମୋ ମନ ପରାଣ

ପର ଉପକାାର କରିବାକୁ ମୋର

ଉଚ୍ଛନ୍ନ ହେଉ ପରାଣ ।


ମୋ ଯେତେ ଦୁଃଖ ଦିଅ ପଛେ ପ୍ରଭୁ

ଦୁଃଖ ନ ଦିଏ କାହାକୁ

ସୁଖରେ ଶାନ୍ତିରେ ସମସ୍ତେ ରହନ୍ତୁ

ପ୍ରାର୍ଥନା ମୋ ସଦା ରହୁ ।


ସୁନ୍ଦର ଏଇ ସୃଷ୍ଟିକୁ ନିରେଖି ତୁମ

ନାମ ଗାଉଥାଏ ପ୍ରଭୁ

ସକଳ ଘଟରେ ତୁମ ସ୍ଥିତି ଅଛି

ଏହି ଜ୍ଞାନ ଦିଅ ପ୍ରଭୁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational