Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Antariksha Saha

Drama Romance

2  

Antariksha Saha

Drama Romance

यादें

यादें

1 min
7.0K


यह खुली डायरी,

यह अध जला सिगरेट,

यह चाय की प्याली क्या कहती हैं ?


कल की रात तुम्हें नींद नहीं आई !

या किसी की याद सताई है तुमको ?


उम्र के किसी मोड़ पे तुम्हें पता चलेगा,

कुछ लोग तुम्हारी ज़िन्दगी से

तुम्हारे दिल मैं ही ज्यादा महफूज़ है ।


उनकी यादें तुम्हे दुविधा मैं डालती होगी,

अगर यह या वह होता तो क्या होता ?

पर सोच के देखो !

यादें क्या सिर्फ तुम्हारी है ?

या उसके पास भी तुम कहीं बसे हो !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama