Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Akshat Shahi

Abstract

4.0  

Akshat Shahi

Abstract

वक़्त

वक़्त

1 min
54


अपने ही घर में अब जो तुम्हारा मन नहीं

लगता कोई तो घर में है जिसे अब यह घर नहीं लगता। 


दिल बहलाने को कहानियां बुनने में क्या बुरा है 

यहाँ तो झूठ कहना भी किसी को बुरा नहीं लगता। 


तुम्हारे दर्द में उसकी नाकामी थी यह क्या गिला हुआ  

उसे तुम्हारी बातों का अब कोई दर्द नहीं लगता।


मंजिल का पता फ़ौत होने से पहले लग ही जायेगा 

जमाना-ऐ-ख़राब को फ़ौत होने में वक़्त नहीं लगता।


तारीख़ के पन्नो में अब भी किसी अपने को खोजते हो 

बदलते मौसम में तारीख़ बदलते वक़्त नहीं लगता।


Rate this content
Log in