Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sarita Kumar

Inspirational

3  

Sarita Kumar

Inspirational

वजह

वजह

1 min
245


महंगी नहीं है वजह 

खुश रहने की 

बस पलकें मूंदकर 

देखना भर है 


तुम्हारी आंखों में 

सुनहरा संसार  


मेरा कल, 

आज और 

आने वाला कल है !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational