Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Hardik Mahajan Hardik

Inspirational

2  

Hardik Mahajan Hardik

Inspirational

सच्चाई की राह

सच्चाई की राह

1 min
60


सच्चाई की राह पर चल कर

 विजय को तुम प्राप्त करो,

यदि पाना है अपने लक्ष्य को 

तो सच्चाई का न त्याग करो।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational