Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Rekha Shukla

Drama Romance Fantasy

2  

Rekha Shukla

Drama Romance Fantasy

प्यास

प्यास

1 min
99


बड़ी अजीब सी बादशाही है,

तेरे प्यार में न जीए न मर पाए 


ना तूने कभी कैद में रखा,

न हम कभी फरार हो पाए


इतना तरसे के प्यास भी ना रहे 

तनहा है जीना क़रार न हो पाए 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama