Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Seema Sangsar

Others Inspirational

3  

Seema Sangsar

Others Inspirational

प्रेम की पनाह में

प्रेम की पनाह में

1 min
14K


पहाड़ों पर

फैल गया था

साम्राज्य / नागफनी का

नदियाँ तलाश रही थी

अपना रास्ता …

 

अपने सूखते हलक को

खंखारते हुए

दरक रहे थे पत्थर

आपस में …

 

बादलों की ओट में

छिपा सूरज

हँस रहा था

अपनी नग्न सभ्यताओं पर

जहाँ सब कुछ वैध है

सिवा प्रेम के …

 

रिश्ते अवैध नहीं होते

उन कुकुरमुत्तों की तरह

जो फैल जाते हैं

घाटी में

छतरी लेकर

 

प्रेम की पनाह में ...


Rate this content
Log in