Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

गुलशन खम्हारी प्रद्युम्न

Inspirational

3  

गुलशन खम्हारी प्रद्युम्न

Inspirational

मनहरण घनाक्षरी...

मनहरण घनाक्षरी...

1 min
224


8,8,8,7, कुल 31 वर्णात्मक, द्वय समतुकांतता

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

हे करुणानिधानम्, सजीव संचालनम्,

तामसी तमी जीव का,भाग्योदय करिए ।


तव पंच कल्याणम्,हे आदित्य पुराणम्,

इस जगत में अब,अभ्युदय भरिए ।।


तव दैव प्रमाणम्,आत्म परिनिर्वाणम्,

पथ भ्रष्ट होत जग,पुण्योदय कहिए ।


तव उच्चार्यमाणम्,हे तुषार पाषाणम्,

भव सागर में प्रभु ,सर्वोदय धरिए ।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational