Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

मैं न था

मैं न था

1 min
168


बड़ा बेअसर लगा आज मुस्कुराना उनका

मेरे दिल में वो हँसी ना थी या उस हँसी में

वो दिल न था


वो कुछ यूं कह कर तोड़ गई मुझ को

मैं बिखरा हुआ था जुड़ने के काबिल न था


वरना रोने को तो ग़म-ओ-फ़साने बहुत है

उसे याद करना भी कभी इतना मुश्किल न था


माँ की बातों ने कुछ रोक लिया खटखटाने से भी

दरवाज़ा तोड़ भी ना सकूँ मैं इतना बुज़दिल न था


कुछ होगा सितम उसके आ जाने में भी

यू खुलेआम रोना, मैं इतना कामिल न था


अब क्या बताऊँ मैं कैसे कैसे बह गया

हाँ बात ये भी है उस जैसा कोई साहिल न था


Rate this content
Log in

More hindi poem from jaimin trivedi