Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

अनामिका वैश्य आईना

Romance Classics

2  

अनामिका वैश्य आईना

Romance Classics

माहिया छंद

माहिया छंद

1 min
101


है सफलता दिखाता 

संघर्षी जीवन

जोड़ लक्ष्य से बंधन।


अपनों से दूरी

बहुत बड़ी मज़बूरी

जीवन बेनूरी।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance