Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

MS Mughal

Others

4  

MS Mughal

Others

कुछ नहीं

कुछ नहीं

1 min
852


दिल ए बा वफ़ा ए नूर चांदनी ए जगमगाहट कुछ नहीं

हिजाब ए दर्द ए दिलम आंचल ए सरसराहट कुछ नहीं


यह पायलो की छन छन यह राग ए रागनी तन बदन

शब ए दर्द आह के आगे पनघट ए गुनगुनाहट कुछ नहीं


कुछ नहीं कुछ तो है यहां वहा नहीं कहां कहीं तो है 

यह दर्द भरे जख्मो पर सर्द ए झुनझुनाहट कुछ नहीं 


निगाह ए जाम व तर्ज़ ए हुस्न ए कमाल में खो कर हम 

सोचते है कफस ए परिंदगान ए फड़फड़ाहट कुछ नहीं 


मुझ से तेरा रिश्ता तुझ से मेरा रिश्ता कुछ अनोखा है 

की जेर ए गर्दन आबदार खंजर और छटपटाहट कुछ नहीं 


हुस्न ए हसीन के ख्वाबों में कुछ इस तरह गुम है हसन

बा आबरू से बे आबरू हुए और मुस्कुराहट कुछ नहीं। 


जेर ए गर्दन आबदार खंजर ( गर्दन के नीचे धारदार खंजर ) 



Rate this content
Log in