Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhawna Kukreti

Romance fantasy

4.5  

Bhawna Kukreti

Romance fantasy

ख्वाब और ख़्याल

ख्वाब और ख़्याल

1 min
273


लोग बेहाल दिखते हैं

मोहब्बतें याद करते है

क्यों बेहाल होना ? 

ख्वाब और ख्याल है न !


कोई ख्याल करे न करे 

इश्क़ सबाब करे न करे

क्यों गमख़्वारी करना

ख्वाब और ख्याल है न ! 


संभलता बिखर जाए

दिल दर्द से भर जाए

क्यों शिकायत करना

ख्वाब और ख्याल है न !


कैफियत भी गुलाब है

तरबियत भी गुलाब है

क्यों बेवक्त मुर्झाना

ख्वाब और ख्याल है न ! 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance