Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shailaja Bhattad

Romance

5.0  

Shailaja Bhattad

Romance

हवा का झोंका

हवा का झोंका

1 min
293


मेरी परछाई को तेरा सहारा चाहिए।

ज्वाला ही रहूं,नदियों सा बहूं,

तेरा किनारा चाहिए।


मेरे ख्वाबों को जो बुन रही थी तुम

मेरे संग- संग चलने का तुम्हारा इरादा चाहिए।


तार तार सी जिंदगी की पतवार बन गई हो तो तुम

नाविक जैसा तुम्हारा हाथ चाहिए ।


इस बेदर्द सी कहानी की हमसफर हो जो तुम

मेरी आंखों में तुम्हारा नजारा चाहिए ।


मेरी सांसों की राहगीर बनी हो जो तुम

एक मस्त हवा का झोंका चाहिए।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance