Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pawanesh Thakurathi

Romance Tragedy

2  

Pawanesh Thakurathi

Romance Tragedy

गम

गम

1 min
77


ये आधा जाम जो टेबिल पर रखा है

वह आज का नहीं कल रात का है

जमाने ने हमें ठुकराया 

गम इस बात का नहीं

बल्कि उसने हमें ठुकराया

गम इस बात का है। 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance