Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nena Savaliya

Abstract

1.0  

Nena Savaliya

Abstract

भरोसा

भरोसा

1 min
3.0K


भरोसा कहता है तू मुझपे भरोसा कर,

मेरे भरोसे पे भरोसा रखके आगे बढ़!


सारे रिश्ते टिकते हैं मेरे भरोसे पे,

तू भी एक बार कर के तो देख!


एक बार टूटा तो दूसरी बार कर,

शायद वो तेरा इंतज़ार करके बैठा हो तो!


मैने कहा आखिर कब तक तेरे भरोसे पे टिकते रहे,

अगर तू टूट गया तो संभलना मुश्किल हो जाएगा,

और फिर तू ही इसकी वजह बन कर रह जाएगा!

                     


Rate this content
Log in

More hindi poem from Nena Savaliya

Similar hindi poem from Abstract