Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shyam Kunvar Bharti

Abstract

3  

Shyam Kunvar Bharti

Abstract

भोजपुरी छठ गीत -बरतिया ये छठी

भोजपुरी छठ गीत -बरतिया ये छठी

1 min
297


नहाय खाए करब तोर बरतीया ये छठी मईया

बरत उपवास करी गाइब तोर भजनिया ये छठी मईया

हम नाही जानी माई पूजा पाठ नाहीं हम बरतीया

नाहीं हम जानी केवनों अरतिया में छठी मईया

केरा नारीयल पंच फुलवा कहाँ हम मंगाई ये माई

कहवाँ मंगाइ उख डहंगिया ये छठी मईया

सोनवा के रथवा चढ़ी उगले न सूरजमल

केकरा हम चढ़ाई अब अरघिया ये छठी मईया

गईया के गोबरा से दुअरा लिपाई गोबरों ना मिले

केवन गेहुंआ ठेकुवा सजाई परतिया ये छठी मईया

सबके त दिहलु माई अन्न धन सोना भवनवा

सदा सुहागन करा सुखी मोर धरतीया ये छेठी मईया

अँचरा पसारी माई करी तोर विनितिया

‘दीनानाथ दुर करे मोर विपतिया ये छठी मईया

कोढ़ियन के काया दिहलू निर्धन के माया

अंधन के आँख ,बांझन पुत्र सुरतिया ये छठी माई

किरीपा करिहा जईसे हमपे देशवो उबरिहा

देश दूश्मनवा भगईहा पाकिस्तनिया ये छठी मईया।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract