Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mr. Akabar Pinjari

Abstract

4.8  

Mr. Akabar Pinjari

Abstract

ऐ मालिक

ऐ मालिक

1 min
445


ऐतबार मेरा पूरा कर दिया ऐ मालिक,

ज़मीन से उठा सरताज कर दिया ऐ मालिक।

ख्वाब मेरा भी मुकम्मल हो गया,

आहिस्ता-आहिस्ता मैं तेरा हो गया।


ऐसे ख्वाहिशों को पूरा तूने कर दिया ऐ मालिक,

ज़मीन से उठा कर सरताज कर दिया ऐ मालिक।

एक पत्थर को छूकर कोहिनूर कर दिया ऐ मालिक।


अश्कों के सहारे तुझे याद करता हूं ऐ मालिक,

ऐतबार मेरा पूरा कर दिया ऐ मालिक,

ज़मीन से उठा सरताज कर दिया ऐ मालिक।


अश्कों के सहारे तुझे याद करता हूं ऐ मालिक,

बस तुझसे ही पाने की फ़रियाद करता हूं ऐ मालिक।

ऐतबार मेरा पूरा कर दिया ऐ मालिक,

ज़मीन से उठा सरताज कर दिया ऐ मालिक।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract