Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhawana Raizada

Abstract Inspirational

3  

Bhawana Raizada

Abstract Inspirational

ऐ खुदा तू भी सुन

ऐ खुदा तू भी सुन

1 min
351


ऐ खुदा तू भी सुन

मेरे इस दिल का दुख

रहता है हर वक़्त ये गुमनाम गलियों में

जाता किधर कुछ न खबर इसे रे।


दिन भूला रे, रात रूठी रे

अंसुअन् की धारा यूँ बही रे।

घंटों बैठा रहा तन्हा गुमसुम रे।


ऐ खुदा तू भी सुन

मेरे इस दिल का दुख

रहता है हर वक़्त ये गुमनाम गलियों में

जाता किधर कुछ न खबर इसे रे।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract