Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Noor N Sahir

Romance

3  

Noor N Sahir

Romance

आज के दौर में

आज के दौर में

1 min
302


आज के दौर में बस  एक  मोहब्बत करना,

ठीक ऐसा है कि हर वक़्त  इबादत करना।


ये गया साल तो गुज़रा है अज़ाबों की तरह,

ऐ  नए  साल  ज़रा  हमपे  इनायत करना।


चाहते हो कि  मोहब्बत  रहे ज़िन्दा तो फिर,

अपने  मेहबूब  से कोई न शिकायत  करना।


सैकड़ों लोगों में  होता  है कोई  एक अपना,

कितना मुश्किल है किसी दिल पे हुकूमत करना।


हौसला  है  तो करो-  इश्क़, मोहब्बत  वरना,

अपने माँ-बाप  की  चुपचाप  इताअत करना।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance