Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Viha Oza

Abstract Inspirational

2  

Viha Oza

Abstract Inspirational

અશ્વનો અસવાર

અશ્વનો અસવાર

1 min
82


અશ્વનો અસવાર,

છે સૈૈૈૈનિક,

છે એ હિંમતવાન,


છે એ સાહસી,

છે એ બહાદુુુર,

છે એ બલીદાની.


Rate this content
Log in