Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Remember Me

Remember Me

1 min
7.0K


If you ever feel Low

Remember Me

If you ever feel High

Remember Me

If you ever feel Lonely

Remember Me

If you ever feel Popular

Remember Me

If you lose something

Remember Me

If you Achieve something

Remember Me

Remember none but Me

Though I am the one who created you

And I know well what you deserve the most!


Rate this content
Log in