Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Charvi Malhotra Class 7

Abstract

4.5  

Charvi Malhotra Class 7

Abstract

No Day Is Awful

No Day Is Awful

1 min
175


No day is awful; in fact each day is wonderful.

If you start your day with a happy mood,

You can make everyone's day also good.

If you start every day in a sad way,

You cannot get success in your day.


Start your day with a happy sun's light,

Let's make everyone's day also bright.

Let every day be an opportunity given by God,

And start every day praising Lord.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract