Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Aravindan Sumaithangi Sambasivam

Romance Tragedy Classics

1  

Aravindan Sumaithangi Sambasivam

Romance Tragedy Classics

Ego

Ego

1 min
126


Ego in drivers brings accident

Ego in driving brings the incident

Accidental ego also injures

Not only others but also self

Ego and accidents are coincidental

Both on-road and premises, we behave.


Rate this content
Log in

More english poem from Aravindan Sumaithangi Sambasivam

Similar english poem from Romance