Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Aravindan Sumaithangi Sambasivam

Crime

3  

Aravindan Sumaithangi Sambasivam

Crime

Breach Of Data

Breach Of Data

1 min
12.3K


Breach of data, a riddle in fore

Breach of data, its types are four

Leaking, hacking, stealing, sharing

Lacking onus trusted for caring

Sealing breach is our target

Sealed breach seals our regret

Breach of data, breach of breath


Rate this content
Log in

More english poem from Aravindan Sumaithangi Sambasivam

Similar english poem from Crime