Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manab Mondal

Abstract Tragedy Inspirational

3  

Manab Mondal

Abstract Tragedy Inspirational

সুখের খোঁজে

সুখের খোঁজে

1 min
165


এ এক অন্য শহর, 

চিনা এখানে কে আপন কে পর 

রঙীন অন্ধকারে

হাতড়ে হাতড়ে খুঁজেছি বন্ধু তোমায়,,,

 একাকীত্ব ভুলতে।

শহরের রূপকথায়

 এক চিলতে শান্তি কি কেনা যায় ?

স্বপ্ন কিনতে

কত সময় , কত সাধের করেছি বলিদান।

তবুও সফলতা শুধু দিলে নিরাপত্তা!

সুখ শব্দের অর্থ বুঝতে

 শুধুই উল্টাই জীবনের অভিধান।


Rate this content
Log in